Producenci
Pytania i odpowiedzi

Produkty oferowane przez sklep tuGSM.pl są nowe?

Wszystkie oferowane produkty są nowe i oryginalnie opakowane. Nie oferujemy towarów powystawowych, produktów w uszkodzonej obudowie. Jedynym wyjątkiem są produkty z outletu, które są wyraźnie oznaczone.

 

Czy mogę odebrać osobiście zamówiony towar?

Niestety, obecnie nie oferujemy takiej możliwości.

 

Czy sklep wystawia faktury VAT?

Tak, każdy klient otrzymuje od nas fakturę VAT. 

 

Czy potwierdzenie przelewu przyspieszy realizację zamówienia?

Tak, po przesłaniu takiego potwierdzenia od razu przystępujemy do realizacji zamówienia. 

 

W jakich godzinach można składać zamówienia?

Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę każdego dnia w ciągu całego roku. Jeśli złożysz zamówienie do godziny 14:00 zwiększasz szanse, że zamówienie dotrze do Ciebie już kolejnego dnia.

 

Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?

Standardowo produkty dostarczane są w przeciągu 1 - 3 dni. 

 

Czy można zwrócić zakupiony towar?

Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w Regulaminie Reklamacje i zwroty.

 

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy paczki możesz sprawdzić w zakładce Czas i koszt dostawy. Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia możesz także dodać wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybrać formę dostawy i płatności. W ten sposób zobaczysz dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.

 

W jakim czasie mogę się spodziewać zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (ale zazwyczaj trwa to o wiele krócej).  

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl